[VCSE-LevLista] érdekes frekvenciák

Puskas EmoFerenc emoferenc2008 at freemail.hu
2010. Dec. 8., Sze, 08:56:35 CET

Kedves Imi!
 Engem is erdekelnek ezek a dolgok. 2 eve csinaltam a weben talalhato BBB-4 tipusu VLF radiot, amivel barmikor hallhatom a tavoli villamok zorejeit. A kilencvenes evek elejen hallgattam a Jupiter dekameteres emissziojat, es most is folyamatban van egy erre alkalmas radio keszitese-hangolasa. en orulok, ha hallhatok errol atemarol itthon is, mert inkabb csak kulfoldi radiosoktol hallok errol, pl. www.vlf.it honlap. Neked milyen radiod van, mivel hallgatozol?
 PSK

"benkő imre" <benkoimi at freemail.hu> írta:

Sziasztok.Kihasználván a levlistát:Küldök egy >
internetes oldalt.www.websdr.org&nbsp; Itt külömböző frekvenciákat lehet >
hallgatni.Egészen a nagyon alacsonytól pár Khz (villámlások,légköri,s a föld >
belsejéből jövő jelek) egészen a nagyon magas frekvenciákig.Ezen az oldalon van >
egy rádióteleszkóp,ami a Föld-Hold-Föld összeköttetést is bonyolítja. (EME) >
Folyamatosan bővül.Javát-engedélyeztetni kell,ha le van tiltva.Esetleg,ha nem >
jön be,a tüzfalat kell beállítani. Magán a kijelölt oldalon,lehet a frekvenciát >
szabadon beállítani.Nem teljesen csillagászati téma,de szerintem >
érdekes.>