[VCSE-LevLista] Zalaegerszegi napfogyatkozás észlelés

Norbert Hegyi hegyin at gmail.com
2011. Jan. 6., Cs, 23:36:55 CET

Győrből figyeltem a napfogyatkozást a Szent László koliból.
Kb. 9:20 CET-kor kezdtem el figyelni a nagy felhő mögött lévő fényfoltot.
9:40-kor vált láthatóvá a Nap és a 9:51-kor már csak kis fátyolfelhők
homályosították a látványt.
Nem vittem magammal napszűrőt Győrbe, mert azt gondoltam, hogy ködös lesz az
idő és nem kell használni.
Csináltam egy papírlapból egy blendét. A zöldes-szürke árnyalatú fényképnél
1 a barna árnyalatunál pedig 3 szemüveg volt a szűkítés előtt.
A barna "04" számú fotót úgy készítettem, hogy egyik barátom tartotta a
"háromszoros napszemüveg blendét", én pedig fényképeztem.
Üdv,
Norbi