[VCSE-LevLista] Tävcsöves észlelések a nagyközönségnek és egyesületi tagoknak

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2012. Aug. 28., K, 19:48:39 CEST

Kedves Barátaim!

Jövő hétvége péntek/szombat éjjelén - ha derült lesz -, azaz szept. 7/8-án éjjel Bánfalvi Péter zalalövői birtokáról észlelünk 13 és 25 cm-es műszerekkel. Részletekkel a közeli napokban jelentkezünk. Ha nagyon borult idő érkezik, akkor Zalaegerszegen futunk össze valahol egy kólára, kávéra, stb. és bezsélgetünk.

Felhívom továbbá környékbeli tagtársaink figyelmét az alábbi levélben említett bemutatósorozatra! Érdemes tagtársaknak is elmenniük, családtagokat, érdeklődő ismerősöket elcsábítani a bemutatókra (reménykedjünk a hosszan tartó derült időben).

Üdv:
Szilárd
----
Kedves Listatagok!

Csillagászati bemutatók augusztusban, téma a Hold és a nyári csillagképek. A bemutatók ideje alatt halad át az égbolton a Nemzetközi Űrállomás (ISS), amelyet látni azért is érdekes élmény, mert a 350-370 km magasan repülő, focipálya nagyságú űreszközön jelenleg is 6 főnyi legénység él és dolgozik. A TIT Öveges Egyesület távcsöve mellett minden derült estén 20 órától várom az érdeklődőket. A rendezvények látogatása díjtalan.

23-án (csütörtök), Keszthely, Móló
24-én (pénteken), Zalaegerszeg, Landorhegy, Szent Kristóf szobor melletti füves terület (Landorhegyi u. 32.)
25-én (szombaton), Zalaegerszeg, Disz tér 26-án (vasárnap), Zalaegerszeg, Kertváros: Eötvös iskola parkolója
27-én (hétfőn), Zalaegerszeg, Landorhegy, Szent Kristóf szobor
28-án (kedden), Zalaegerszeg, Disz tér Üdvözlettel: Bánfalvi Péter