[VCSE-LevLista] Geminidák Nagyradáról - 2. rész

Pető Zsolt info at theeye.hu
2012. Dec. 14., P, 15:15:01 CET

Sziasztok!

Megtörtént a varázslat! Nagyradán az éjszaka legnagyobb részében derült,
vagy csak fátylasan, gyengén felhős volt az ég, egész éjjel kattogtak a fotómasinák.
Jómagam az alapos megfázás miatt inkább bentről néztem az eseményeket,
de ablakon keresztül is volt itt minden, -5, -6-os tűzgömbtől kezdve a csoportos, egy másodpercen belül 3 geminidáig...

Élvezettel olvastam Tepiék és Perkó Zsoltiék beszámolóit más listákon és nagyszerű,
hogy a HUVCSE01 sikeresen észlelte az éjszakát! :) Gratulálok!
Jó hír, hogy Zsoltiék két fényes tűzgömbje fotón is megvan!
Ezen az éjszakán Nagyradáról 96 sikeres meteorfotó készült.
Azt hiszem ehhez nem kell sok kommentárt fűzni...

A Metblogon (http://www.bootesvoid.com) természetesen össze fogom majd foglalni a történteket,
kis időt kérek ehhez, a képek feldolgozása pedig azt hiszem jó pár hétig el fog tartani,
de hát ez legyen a legnagyobb probléma... :)

Hamarosan újra jelentkezek!

Üdvözlettel:

Pető Zsolt