[VCSE-LevLista] Meteoros anyagok bemutatása

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2014. Feb. 21., P, 14:03:36 CET

Szervusztok!

2014. március 22-én részt veszünk a német meteorészlelő amatőrcsillagászok dessau-i találkozóján (feleségem és én). A találkozó honlapja:

http://www.meteoros.de/akm/seminar14/index.html

Kb. 20-25 percben be szeretném mutatni a hazai meteoros aktivitás lényegesebb momentumait. Gondoltam a csátaljai meteoritról (Hege, ehhez Tőled kellene anyga és engedély!), a MetVis szoftverről (Zsolt, erről meg Tőled kellene engedély és anyag!), valamint meteorpályákról, radiánsmeghatározási eredményekről beszélni (erről van saját anyagom). Szeretném a Tűzgömbök Világa blogot bemutatni (Zsófi, ehhez Tőled kellene engedély, illetve 1-2 PowerPoint-dia!).

Nagyon jó lenne, ha a legjobban sikerült meteoros videókból, fotókból tudnák bemutatni egy rövid válogatást. Jónás Karcsi, Zsófi, Pető Zsolti, Tepi, többiek: örömmel mutatnám be egy-egy képeteket, videótokat, de kérem, küldjétek el legkésőbb március 15-ig nekem! Bárki másnak bármi, külföldön bemutatandó vagy arra alkalmas anyaga van, kérem, küldje el nekem eddig az időpontig!

A diákat szeretném előtte bemutatni Nektek, és az előadást a márciusi VCSK-n elpróbálni előttetek (magyarul... Dessau-ban az előadás várhatóan angolul lesz, de ha nagyon tiltakoznak, akkor németül.)

Köszönettel:
Szilárd