[VCSE-LevLista] 2014.07.02. Nap rajz

TűzgömbLány* tuzgomb at gmail.com
2014. Okt. 6., H, 10:21:36 CEST

Szia!
Nagyon szép, részletgazdag munka!!!
A kép kapcsán egy pillanatra emésztenem kellett ezt a kék színt, ami
egyébként rendkívül kellemes a szemnek és alapvetően nincs távolabb a
sárgás vagy vöröses ábrázolástól, a Nap eredeti fehér színéhez képest. És a
fény minden színt tartalmaz, így végülis miért ne?! :)
(Egyébként valamilyen szűrő vagy kísérletezés eredménye, vagy egy kis
változatosság? :D)
További sok szép Napot! :)
Zsófi

Tűzgömbök Világa <http://tuzgomb.blogspot.hu/>