[VCSE-LevLista] elmélkedés <-> Sürgős segítségkérés

TűzgömbLány* tuzgomb at gmail.com
2014. Sze. 24., Sze, 12:23:43 CEST

Áhhá! :D Közben készült hozzá még egy tutorial is :)
Hát én az ép ívet másoltam és aláklónoztam környékbeli foltokat...
Nagyobb problémának tartottam (volna), ha pl. konkrét csillagháttéren kell
hasonlót művelni, mert az szakmai hiba, ha csak úgy össze-vissza klónoznánk
a kis foltokat/csillagokat, így az jóval macerásabb lett volna, pláne ha az
eredeti szöveg kitakar egy csillagot, az új felirat egyik betűje viszont
nem oda esik, azaz látszódnia kéne, de nincs ott (amit honnan tudhattunk
volna)... Így ezért mondom,hogy képe válogatja! Homogén, sablonos, textúra
jellegű területet könnyebb törölni vagy pótolni, mint egy egyedi ábrán
szereplőt.

Tűzgömbök Világa <http://tuzgomb.blogspot.hu/>